زندگی

تصمیم گیری

زندگی

تصمیم گیری

کمی از خودم

امروز دوست دارم یک کمی از خودم بنویسم تا شاید باعث شه بهبودی در وضعیتم حاصل شه.

*اول اینکه شاغل هستم و بعضی مواقع واقعا به حال مادران خانه دار غبطه می خورم و همیشه حس می کنم کار بیرون من ضربه بزرگی در روابط خانگی من ایجاد کرده که قابل جبران نیست و واقعا اگر از نظر مادی احتیاج نداشتم در این شرایط روحی حتما کارم رو ول می کردم و برای خودم شاد تر بودم.مثلا غذاهای دلخواهمو می پختم که تو شام به دلیل کالری و اینا نمیشه خورد،تا ساعت 9 می خوابیدم.ورزش تنیسمو می رفتم.پیاده روی بیشتر می رفتم.با آرتین بیشتر بازی می کردم .با آریا کوه و سینما بیشار و از همه مهم تر بیشتر مسافرت می رفتم اما نمیشه.

وقتی از سر کار خسته میام خیلی هنر کنم کمی با آرتین بازی می کنم و کمی با آریا درس کار کنم و شام حاضری (که خیلی وقت ها اونم همسر می پزه )شب شده و باید بخوابم.

*دوست دارم وقت بیشتری برای پوستم بزارم تا دیدنش شادم کنه ولی همش حرص می خورم که چرا هنوزم تو 35 سالگی جوش می زنم.

*دوست دارم تو رفتارم با همسر تجدید نظر کنم.آخه من مهربونم تا وقتی ببینم طرف مقابلم سنجیده و مودبه ولی وقتی ببینم که طرفم اوصول رو رعایت نمی کنه اونوقت دیگه قاطی می کنم و به هیچ وجه کوتاه نمیام.حالا اون فرد هر کی می تونه باشه و این به نظرم نقطه ضعفمه.




نظرات 2 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 19 دی 1394 ساعت 21:38 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم حالا بهبود زیادی در وضعیتتون ایجاد شده باشه

آخ که چی بگم

رها آفرینش سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 11:01 http://rahadargandomzar.blogsky.com

سلام سیمین جان،خوشحال شدم کامنتت رو دیدم...حتما بهت سر میزنم بیشتر...خوش اومدی به بلگ اسکای

ممنون شما هم به اینجا خوش اومدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.